Previous Entry Share Next Entry
невеликий звіт
dyarynych
Давно нічого не писав, бо якось жалко було часу, та і показувати нічого—все рухається повільно, не до цього. Але ось щось найшло бажання показати чим займався останні 2 місяці і знов нічого не писати із спокійною душею. Так от, по порядку. Всі пікчі тикаються.



Шрифти.
Останні шрифти | Recent typefaces specimen

Згори донизу: Продовження історії Terraformer, поки Regular і Bold, а також шматок Extra-Bold .
Далі—геометричний ґротеск, роздуми на тему Футури, ґотема і тих, що з ними. Мені здається що зараз потрібен новий гарний, моцний ґротеск, не знаю чи зможу його зробити)


І трошки почеркушек:
Раз.
Скетчі | Sketches
Просто крупний план, іноді мене поверх всього затягують якісь антіквові мотиви, бо думка що немає чим текст набрати мене мучає постійно. Звідси всіляки коми, астеріски, і просто шматки літер.
Два.
Скетчі 2 | Sketches 2
Це я давно намалював, щоправда проект трошки видозмінився (я задумував його закритим, а потім вирішив, що це неактуально).
Три.
Скетчі 3 | Sketches 3
Це прикидав гуманістичний санс, як підросту хочу зробити розвинуту гарнітуру, щоб було все (особливо хочеться зробити якийсь аґат типу Bell Centennial Картера, або того самого MH Grotesk Іллі Рудермана, тащусь від цих всіх оптичних приколів для дрібних кеглів)

Дизайн.
Ескіз обкладинки 1а

Ескіз обкладинки 1б

Ескіз обкладинки 2а

Ескіз обкладинки 2а

Ескіз обкладинки 3а

Ескіз обкладинки 3б

Зараз займаюсь дизайном видання з двох томів. Задача нетривіальна—бо дві абсолютно різних книжки треба всунути в спільний формат і стайл (перший том—праця про театральне мистецтво, постановку, сценографію і т.п.), а інша—біографічний твір, майже роман про життя режисера. Вищепоказані ескізи пошукові, щоб знайти спільну мову з автором видання, далі, сподіваюсь, буде (там і возні з форматом, і шрифтом, текст складний, верстка теж, купа фоток і малюнків, які треба вичищати).

Закусь.
Метронавігація | Metro signage 2
Метронавігація |Metro signage  2
Це мій власний проект, замість складати літачки і грати в плейстешн, я от навігацію думаю. Це просто картинку що схрещують неякісний рендер з першимим ескізами системи навігації київського метро. В планах зробити систему опенсорсною, тобто відкрити всі файли і документацію—не Київське метро, так беріть для чого хочете, але тут головна проблема з ліцензуванням шрифту (в робочих ескізах спочатку була мета, зараз попростіше—FreeSet, але вони не катять, бо метро ъх лыцензувати не буде, а в якусь сварку з паратуре не хочться влізати; є варіант з свіженьким PT Sans, але з ним вступають суто ідеологічні моменти.)


  • 1
на перший же погляд:

"д" зашироке
"б" має в спинці оптичний прогин всередину (так, розумом я знаю що там насправді прямий відрізок!!!)
кратка жирного "й" з неіснуючого медіум-накреслення

(цікаво решту літер побачити)

Я так розумію, мова про геометричний? д—прийнято, б—сумнівався, але тепер точно бачу, треба компенсувати (я коли годин 5 посиджу, не знаю кому вірити—очам чи лінійці). З краткою я постійно мучаюсь—якось не можу впіймати співвідношення товщини її штриха із основним, треба справді спробувати її жирнішою. Решта літер, принаймні цих двох накреслень (уже потроху вчуся паралельно працювати над кількома накресленнями, от ці літери і жирні, і звичайні одним махом зробив) буде в лютому, уже напишу в спільноті більш розгорнуто. Дякую за швидкі думки:)

жовтий жирний дуже подобається

мені він теж дуже подобається, не двилячись на дуже вузьку сферу застосування. Зато робити його одне задоволення, просто жир, одне слово)

в прямом начертании -д- не широковата ли? (особенно в начертании book)

смущает, что петля у -а- очень тонкая внизу

и, то что, в -б- место соединения овала и пламеневидного элемента очень массивное.

еще в жирном начртании -ж- кажется узковатой.

ну а вообще - нравится.

«д» справді заширока, «а»—мені подобається коли є напруга в цьому місці, і на мій погляд вона не шкодить загальному контрасту. З «б» треба подивитись, «ж» теж можливо—з іншого боку, якщо зробити її ширшою, вона стане засвітлою всередині, ну мені так здається. А загалом, дякую—слушні зауваження:)

Дима, ты крут!)
Особенно понравились гротеск и оформление книжных обложек. Отлично! А вот мне еще развиваться и развиваться. Я пока мишуру всякую рисую. Учусь)))

дякую чувак, радий, що подобається) Всі колись починають, і теж ще студент і довго ним буду)

Обкладинки, ті що перші, дуже кльові :) Вони ж хронологічно пізніші, чи нє?

ні, це просто інший напрям—зараз можу сказати що він в роботу не пішов:) Пішов останній, він уже на себе несхожий, проти має вийти цікавим, бо стиль складний, потребує чистоти.

о, Ювеніл мені симпатичний.
зичу добити ці два проєкти і запустити.
тоді начерки наступних легше підуть ))

про навіґаційний шрифт для метра:
мо’ взяти якусь безкоштовну навіґаційну латину
і додати кирилку? наприклад, цю
http://www.theleagueofmoveabletype.com/fonts/3-flaminia-type-system

Дякую, такі слова додають наснаги)
З приводу навігаційного шрифту—ви б бачили начиння тієї Фламінії(я її і думав взяти), там 8 чи 10 літер, і мастери до низ, і власне все—роботи стільки ж скільки намалювати щось своє. В принципі я досить багато знаю про навігаційні шрифти, але одне діло знате, а інше—намалювати і зробити.

маєте рацію, у сам шрифт не заглядав.

поза тим, http://type.org.ua/category/process/ існує для публікації шрифтових процесів )) приєднуйтесь?

о, дякую, за запрошення, обов'язково—курсив до тераформера закінчу і покажу. Наразі думаю, як поінформативніще показати проект в спільноті, бо маю потребу в критиці—впевнений багато огріхів і помилок є, і вони множаться із кожним накресленням.

  • 1
?

Log in

No account? Create an account